Sprawdź nasze Opinie

Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.

Dramat! Zamówiłam online, ze specjalnie zaznaczoną opcją „pod drzwi” bez pukania, dostawca wysyła wiadomość, że jedzonko już jest pod drzwiami. Trzy razy w zamówieniu podałam kod do klatki i jak dojść do mieszkania, jednak to za mało :) kurier dwa razy wydzwaniał z prośbą o podanie kodu, bo raz to za mało… a później dobijał się do drzwi, miałam akurat spotkanie i wyprowadziło mnie to bardzo z rytmu zwłaszcza, że wielokrotnie w zamówieniu wszystko wyjaśniałam i zaznaczyłam opcję bez pukania, do restauracji mam tzw „walking distance” a dostawa kosztowała 16 zł - za takie pieniądze na takim dystansie to naprawdę warto byłoby się postarać, żeby dopełnić zaznaczonych opcji. Żenada.
Dodam, że kilka dni temu byłam w restauracji i jedzenie było pyszne, zamówiłam zupkę i rolkę sushi, to samo zamówiłam online - dostałam kompletnie inną zupę! Inny kolor, pełno było w niej ryżu - bardziej był to ryż z sosem, a nie zupa. Rolka sushi ok, aczkolwiek nie widziałam, że z automatu dodawany jest do tego imbir i wasabi, zmyliło mnie, że te składniki były w opcjach do wyboru i dostałam wszystko podwójnie, przepłacając. Warto zaznaczyć z jakimi dodatkami będzie rolka. Jestem zażenowana tą restauracją. Po prostu dramat.

Ewelina

Wszystko smaczne i na czas. Dziękuję

Tadeusz

Super jak zawsze pysznie

Slawek

Bardzo dziękujemy :)
~ Zespół Sushi Sakura

warte ceny

Krzysztof

Szybka i sprawna wysyłka. Sushi dobre, ale nieco za drogie. I jedyny minus to to, że nie dostałam sosu, który dodatkowo zamówiłam do zestawu.

Marta

Pyszne!!!

Grzegorz